תיקון שעונים

01

תיקון שעונים

תיקון שעונים – אומנות ומיומנות

תיקון שעונים הוא אומנות המשלבת מיומנות טכנית ודיוק רב, שמטרתה להבטיח את תפקודו התקין והמדויק של השעון לאורך זמן . התחזוקה הנכונה והתיקונים המקצועיים יכולים להאריך את חיי השעון ולשמר את יופיו וערכו. אנחנו בדוקטור קלוק מבצעים מגוון שירותים כגון החלפת סוללה, איטום, תיקון והחלפת מנגנונים, החלפת זכוכית ועוד – תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של דיוק ואיכות.

למה לתקן אצלנו?

  1. ניסיון ומקצועיות : צוות השענים שלנו כולל אנשי מקצוע מנוסים, עם הכשרה והבנה עמוקה של עולם השעונים. אנחנו מתמחים בתיקון שעונים, ומשתמשים בכלים חדשניים כדי להבטיח תוצאות מיטביות.
  2. שירות מותאם אישית:  כל שעון הוא ייחודי, ואנחנו מתאימים את השירותים שלנו לצרכים הספציפיים שלכם. אנו מקפידים להקשיב ולייעץ על פי דרישות הלקוח.
  3. חלקים מקוריים ואיכותיים:  אנו משתמשים בחלקי חילוף מקוריים או חלופיים ואיכותיים עפ״י דרישת הלקוח, מה שמבטיח את עמידות השעון לאורך זמן ואת שמירת ערכו.
  4. אחריות על תיקונים:  אנו מעניקים אחריות על כל תיקון שבוצע במעבדה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

שירותים :

במעבדתנו אנו מציעים מגוון רחב של שירותי תיקון ותחזוקה לשעונים, המבוצעים על ידי שענים מקצועיים ומנוסים, תוך שימוש בחלקים איכותיים וכלים מתקדמים. הנה כמה מהשירותים המרכזיים שאנו מציעים:

כאשר מחליפים סוללה ואוטמים שעון, מדובר בתהליך הכולל כמה שלבים חשובים כדי להבטיח שהשעון יחזור לפעולה תקינה ושיהיה מוגן מפני חדירת מים או לחות.

שלבי החלפת סוללה ואיטום בשעון:

1. פתיחת השעון:

השלב הראשון הוא לפתוח בעדינות את גב השעון באמצעות כלים מיוחדים שמונעים נזק לשעון. לחלק מהשעונים יש גב הברגה ולחלקם גב לחיצה, ולכן נדרש ידע כדי לפתוח אותם נכון מבלי לפגוע במנגנון או בגוף השעון.

2. החלפת הסוללה הישנה: 

לאחר פתיחת השעון, מוציאים את הסוללה הישנה בעדינות חשוב להימנע ממגע ישיר עם הסוללה כדי שלא לגרום נזק למגעים או להשאיר לכלוך. בוחרים סוללה חדשה וחשוב שתהיה בתוקף ושתתאים למנגנון הספציפי. מתקינים אותה במקום הסוללה הישנה תוך כדי בדיקה שהמגעים תקינים והסוללה יושבת במקומה כמו שצריך.

3. בדיקת תקינות השעון:

לאחר התקנת הסוללה החדשה, יש לבדוק שהשעון פועל כראוי לפני סגירתו. במידה והשעון לא פועל, יתכן שיש בעיה נוספת במנגנון שיש לאבחן.

4. החלפת אטמים: 

לפני סגירת השעון, חשוב להחליף או לוודא שהאטמים סביב גב השעון והכפתורים תקינים. אטמים אלו הם גומיות קטנות שמונעות חדירת מים ואבק אל תוך המנגנון. אם הם שחוקים או קרועים, מחליפים אותם באטמים חדשים כדי להבטיח איטום מלא.

5. בדיקת אטימות: 

כדי לוודא שהשעון אטום לחלוטין, יש לבצע בדיקת אטימות בלחץ וואקום. בדיקה זו מדמה תנאים של עומק במים ובודקת אם השעון עומד ברמת האטימות שהיצרן הגדיר.

חשיבות האיטום:

איטום שעון הוא שלב קריטי במיוחד אם מדובר בשעונים עמידים במים. חדירת מים או לחות למנגנון השעון עלולה לגרום לקורוזיה ולפגוע במנגנון הפנימי, ולכן חשוב לוודא שהאיטום מבוצע כהלכה.

בכל תהליך החלפת סוללה ואיטום, מומלץ לפנות לאיש מקצוע שמבין במבנה השעון ויודע כיצד לטפל בו בצורה הטובה ביותר.

כמה זמן לוקח תהליך תיקון ? 

אצלנו בדוקטור קלוק תהליך החלפת סוללה ואיטום לוקח בערך כיום כמובן הכל תלוי בעומס, אך ניתן גם לתאם איתנו מראש אם מגיעים מרחוק ולעשות החלפת סוללה ואיטום בערך כשעתיים המתנה.

למה להחליף סוללה ולאטום אצלנו בדוקטור קלוק ?

  1. סוללות – הסוללות שאנו מרכיבים בשעונים הם סוללות יפניות ואיכותיות של SEIKO בעלות תוקף ארוך לשנים רבות קדימה על מנת שלא יינזלו ויעשו נזק לשעון.
  2. אטמים – אחד הדברים החשובים שאוטמים שעון זה לוודא שיש מבחר רחב של אטמים שלא ניתקל בסיטואציה שלא ניתן להחליף אטם בשעון.
  3. חסכון בכסף – עקב המכשור והידע שיש ברשותנו אנו מצליחים לחסוך כסף ללקוח על ידי החלפת אטמים בכתרים שאין גישה להחליף אטם וברוב המקרים היו מחליפים את החלק כולו.
  4. זמן תיקון – משום שכל התיקון של השעונים מתבצע אצלנו במעבדה ולא נשלח אנו מצליחים לספק את התיקון בזמן מהיר מהרגיל.

איך אני יודע שנגמרה לי הסוללה בשעון ? 

הידיעה שהסוללה בשעון שלכם נגמרה יכולה להתגלות בדרכים שונות. להלן כמה סימנים שיכולים להעיד על כך:

  1. השעון מפסיק לפעול: אם השעון פתאום חדל לפעול לחלוטין ולא מראה שום תנועה, ייתכן שהסוללה סיימה את חייה.
  2. המחוגים זזים באי-סדר: בשעונים אנלוגיים, אם המחוגים זזים בקפיצים ולא בצורה חלקה, זה עשוי להצביע על כך שהסוללה נחלשה. בשעונים דיגיטליים, ייתכן שהזמן לא מתעדכן כראוי.
  3. הצגת תאריך לא נכון: אם השעון מציג תאריך או שעה לא נכונים ולא מתעדכן, ייתכן שהסוללה נחלשה.
  4. סימנים של קיפאון בזמן: בשעונים עם פונקציות נוספות, כמו שעוני כרונוגרף אם הפונקציות אינן פועלות כראוי או שהן "קפאו", זה יכול להעיד על בעיות בסוללה.

למה אסור להשאיר סוללה הרבה זמן בשעון ? 

השארת סוללה בשעון במשך זמן ממושך, במיוחד כאשר היא ריקה או חלשה, עלולה לגרום למספר בעיות:

  1. דליפת נוזלים: סוללות ישנות או ריקות עלולות להתחיל לדלוף נוזלים, אשר יכולים לגרום לנזק למנגנון הפנימי של השעון. הנוזלים הללו מכילים חומרים כימיים שעשויים לפגוע ברכיבים העדינים.
  2. קורוזיה: כאשר הסוללה מתחילה לדלוף, הנוזלים יכולים לגרום לקורוזיה של הרכיבים החשמליים במנגנון, דבר שעשוי לדרוש תיקון יקר או החלפת מנגנון שלם.
  3. פגיעה בחלקים חיצוניים : כאשר סוללה נוזלת ומפרישה חומצה היא יכולה לפגוע לא רק במנגנון עצמו אלא גם בחלקים חיצוניים כמו הלוח והמחוגים.

לכן, חשוב להחליף את הסוללה בזמן ולוודא שהשעון לא נשאר במצב לא פעיל עם סוללה ריקה במשך זמן ממושך.

רמות איטום

רמות האיטום בשעונים זוהי בעצם ההגדרה של היצרן למי הרמה שניתן להשתמש במים בשעון. להלן הסבר על רמות האיטום הנפוצות בשעונים:

רמות איטום נפוצות:

  1. לא עמיד במים (No Water Resistance):
    • שעונים שאינם מצוידים במערכת איטום ואינם מיועדים לעמידות במים. הם יכולים להיפגע בקלות ממים ולחות.
  2. עמיד במים עד 30 מטר (3 ATM / 30 M):
    • רמה זו מתאימה לשעונים שאפשר לענוד בזמן שטיפת ידיים או גשם קל. אסור להשתמש בשעון זה בזמן שחייה או מקלחת.
  3. עמיד במים עד 50 מטר (5 ATM / 50 M):
    • שעונים עם רמה זו יכולים לעמוד בתנאים של גשם כבד מקלחת ושחייה, אך אינם מיועדים לצלילה. יש להימנע מלהתקל במים בלחץ גבוה, כמו צלילה.
  4. עמיד במים עד 100 מטר (10 ATM / 100 M):
    • רמה זו מתאימה לשעונים שניתן להשתמש בהם בזמן שחייה, צלילה רדודה ופעילויות במים. יש להימנע מצלילה מקצועית.
  5. עמיד במים עד 200 מטר (20 ATM / 200 M):
    • שעונים עם רמה זו מתאימים לצלילה ולא רק לשחייה. הם יכולים לעמוד בלחצים גבוהים יותר ובתנאים קשים במים.
  6. עמיד במים עד 300 מטר (30 ATM / 300 M) ומעלה:
    • שעונים ברמות אלו מיועדים לצלילה מקצועית. הם יכולים לעמוד בלחצים הגבוהים ביותר שנדרשים לצלילה עמוקה ובתנאים קשים במים.רוצים לשמור על חיי הסוללה.

טיפ 

רוצים לשמור על חיי הסוללה ? 

במידה ואתם לא עונדים את השעון כל הזמן, תוכלו למשוך את הכתר החוצה ובכך תמנעו מהסוללה לפעול ללא עצירה. כשחוזרים להשתמש בשעון, פשוט מכוונים את השעה ומכניסים את הכתר חזרה פנימה.

בשעונים עם סטופר :

שמרו על הסטופר כבוי. רובנו אפילו לא שמים לב הסטופר פועל ובכך מקצר את חיי הסוללה משמעותית.

שאלות נוספות ?

מוזמנים בשמחה לפנות אלינו !

 

החלפת זכוכית שעון היא תהליך עדין הדורש מיומנות ומקצועיות כדי להבטיח שהשעון יישאר במצב תקין ועם מראה מושלם לאחר התיקון. זכוכית השעון מגנה על המנגנון הפנימי ועל לוח השעון, ולכן חשוב להחליף אותה במדויק ובזהירות כאשר היא נשרטת או נסדקת.

שלבי החלפת זכוכית בשעון:

1. פירוק השעון:

השלב הראשון הוא לפרק את גב השעון כדי להפריד את המנגנון הפנימי מהשעון. שלב זה נדרש כדי למנוע נזק למנגנון בזמן החלפת הזכוכית.

2. הסרת הזכוכית הישנה:

לאחר הפירוק, מסירים בעדינות את הזכוכית הפגומה. בשעונים מסוימים הזכוכית מחוברת באמצעות דבק, ובאחרים היא מורכבת בגסקט (גומייה). ההסרה מתבצעת בעדינות כדי לא לפגוע במסגרת או בלוח השעון. מנקים היטב את אזור המסגרת כדי להבטיח שאין שאריות דבק, שברים או לכלוך. ניקוי זה חשוב על מנת שהזכוכית החדשה תתחבר בצורה תקינה ומדויקת.

3. בחירת זכוכית מתאימה:

יש לבחור זכוכית חדשה שמתאימה לדגם השעון מבחינת גודל, עובי וחומר. ניתן לבחור לשים זכוכית מקורית של דגם השעון או בזכוכית חלופית.

4. התקנת הזכוכית החדשה:

הזכוכית החדשה מותקנת במסגרת השעון, בהתאם לאופן החיבור (לחץ או דבק). חשוב להקפיד שהזכוכית יושבת בדיוק במקומה כדי למנוע חדירת לחות או אבק. אם מדובר בשעון עמיד במים, יש צורך להבטיח שהאזור בו מחוברת הזכוכית נאטם כראוי כדי למנוע חדירת מים. משתמשים באטמים או בדבקים מיוחדים על מנת להבטיח שהשעון יישאר אטום גם לאחר החלפת הזכוכית.

5. הרכבה מחדש ובדיקת תקינות:

לאחר התקנת הזכוכית ואיטומה, מרכיבים את המנגנון בחזרה לתוך השעון, סוגרים את גב השעון ובודקים את תפקוד השעון ואת מראהו. במידה והשימוש בשעון כולל עמידות במים, מומלץ לבצע בדיקת אטימות נוספת.

כמה זמן לוקח תהליך תיקון ? 

אצלנו בדוקטור קלוק תהליך החלפת זכוכית לוקח בערך כיום עד יומיים כמובן הכל תלוי בעומס, אך ניתן גם לתאם איתנו מראש אם מגיעים מרחוק ולעשות החלפת זכוכית עם המתנה של בערך כשעתיים.

01

תיקון שעונים

תיקון שעונים – אומנות ומיומנות

תיקון שעונים הוא אומנות המשלבת מיומנות טכנית ודיוק רב, שמטרתה להבטיח את תפקודו התקין והמדויק של השעון לאורך זמן . התחזוקה הנכונה והתיקונים המקצועיים יכולים להאריך את חיי השעון ולשמר את יופיו וערכו. אנחנו בדוקטור קלוק מבצעים מגוון שירותים כגון החלפת סוללה, איטום, תיקון והחלפת מנגנונים, החלפת זכוכית ועוד – תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של דיוק ואיכות.

למה לתקן אצלנו?

  1. ניסיון ומקצועיות : צוות השענים שלנו כולל אנשי מקצוע מנוסים, עם הכשרה והבנה עמוקה של עולם השעונים. אנחנו מתמחים בתיקון שעונים, ומשתמשים בכלים חדשניים כדי להבטיח תוצאות מיטביות.
  2. שירות מותאם אישית:  כל שעון הוא ייחודי, ואנחנו מתאימים את השירותים שלנו לצרכים הספציפיים שלכם. אנו מקפידים להקשיב ולייעץ על פי דרישות הלקוח.
  3. חלקים מקוריים ואיכותיים:  אנו משתמשים בחלקי חילוף מקוריים או חלופיים ואיכותיים עפ״י דרישת הלקוח, מה שמבטיח את עמידות השעון לאורך זמן ואת שמירת ערכו.
  4. אחריות על תיקונים:  אנו מעניקים אחריות על כל תיקון שבוצע במעבדה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

שירותים :

במעבדתנו אנו מציעים מגוון רחב של שירותי תיקון ותחזוקה לשעונים, המבוצעים על ידי שענים מקצועיים ומנוסים, תוך שימוש בחלקים איכותיים וכלים מתקדמים. הנה כמה מהשירותים המרכזיים שאנו מציעים:

כאשר מחליפים סוללה ואוטמים שעון, מדובר בתהליך הכולל כמה שלבים חשובים כדי להבטיח שהשעון יחזור לפעולה תקינה ושיהיה מוגן מפני חדירת מים או לחות.

שלבי החלפת סוללה ואיטום בשעון:

1. פתיחת השעון:

השלב הראשון הוא לפתוח בעדינות את גב השעון באמצעות כלים מיוחדים שמונעים נזק לשעון. לחלק מהשעונים יש גב הברגה ולחלקם גב לחיצה, ולכן נדרש ידע כדי לפתוח אותם נכון מבלי לפגוע במנגנון או בגוף השעון.

2. החלפת הסוללה הישנה: 

לאחר פתיחת השעון, מוציאים את הסוללה הישנה בעדינות חשוב להימנע ממגע ישיר עם הסוללה כדי שלא לגרום נזק למגעים או להשאיר לכלוך. בוחרים סוללה חדשה וחשוב שתהיה בתוקף ושתתאים למנגנון הספציפי. מתקינים אותה במקום הסוללה הישנה תוך כדי בדיקה שהמגעים תקינים והסוללה יושבת במקומה כמו שצריך.

3. בדיקת תקינות השעון:

לאחר התקנת הסוללה החדשה, יש לבדוק שהשעון פועל כראוי לפני סגירתו. במידה והשעון לא פועל, יתכן שיש בעיה נוספת במנגנון שיש לאבחן.

4. החלפת אטמים: 

לפני סגירת השעון, חשוב להחליף או לוודא שהאטמים סביב גב השעון והכפתורים תקינים. אטמים אלו הם גומיות קטנות שמונעות חדירת מים ואבק אל תוך המנגנון. אם הם שחוקים או קרועים, מחליפים אותם באטמים חדשים כדי להבטיח איטום מלא.

5. בדיקת אטימות: 

כדי לוודא שהשעון אטום לחלוטין, יש לבצע בדיקת אטימות בלחץ וואקום. בדיקה זו מדמה תנאים של עומק במים ובודקת אם השעון עומד ברמת האטימות שהיצרן הגדיר.

חשיבות האיטום:

איטום שעון הוא שלב קריטי במיוחד אם מדובר בשעונים עמידים במים. חדירת מים או לחות למנגנון השעון עלולה לגרום לקורוזיה ולפגוע במנגנון הפנימי, ולכן חשוב לוודא שהאיטום מבוצע כהלכה.

בכל תהליך החלפת סוללה ואיטום, מומלץ לפנות לאיש מקצוע שמבין במבנה השעון ויודע כיצד לטפל בו בצורה הטובה ביותר.

כמה זמן לוקח תהליך תיקון ? 

אצלנו בדוקטור קלוק תהליך החלפת סוללה ואיטום לוקח בערך כיום כמובן הכל תלוי בעומס, אך ניתן גם לתאם איתנו מראש אם מגיעים מרחוק ולעשות החלפת סוללה ואיטום בערך כשעתיים המתנה.

למה להחליף סוללה ולאטום אצלנו בדוקטור קלוק ?

  1. סוללות – הסוללות שאנו מרכיבים בשעונים הם סוללות יפניות ואיכותיות של SEIKO בעלות תוקף ארוך לשנים רבות קדימה על מנת שלא יינזלו ויעשו נזק לשעון.
  2. אטמים – אחד הדברים החשובים שאוטמים שעון זה לוודא שיש מבחר רחב של אטמים שלא ניתקל בסיטואציה שלא ניתן להחליף אטם בשעון.
  3. חסכון בכסף – עקב המכשור והידע שיש ברשותנו אנו מצליחים לחסוך כסף ללקוח על ידי החלפת אטמים בכתרים שאין גישה להחליף אטם וברוב המקרים היו מחליפים את החלק כולו.
  4. זמן תיקון – משום שכל התיקון של השעונים מתבצע אצלנו במעבדה ולא נשלח אנו מצליחים לספק את התיקון בזמן מהיר מהרגיל.

איך אני יודע שנגמרה לי הסוללה בשעון ? 

הידיעה שהסוללה בשעון שלכם נגמרה יכולה להתגלות בדרכים שונות. להלן כמה סימנים שיכולים להעיד על כך:

  1. השעון מפסיק לפעול: אם השעון פתאום חדל לפעול לחלוטין ולא מראה שום תנועה, ייתכן שהסוללה סיימה את חייה.
  2. המחוגים זזים באי-סדר: בשעונים אנלוגיים, אם המחוגים זזים בקפיצים ולא בצורה חלקה, זה עשוי להצביע על כך שהסוללה נחלשה. בשעונים דיגיטליים, ייתכן שהזמן לא מתעדכן כראוי.
  3. הצגת תאריך לא נכון: אם השעון מציג תאריך או שעה לא נכונים ולא מתעדכן, ייתכן שהסוללה נחלשה.
  4. סימנים של קיפאון בזמן: בשעונים עם פונקציות נוספות, כמו שעוני כרונוגרף אם הפונקציות אינן פועלות כראוי או שהן "קפאו", זה יכול להעיד על בעיות בסוללה.

למה אסור להשאיר סוללה הרבה זמן בשעון ? 

השארת סוללה בשעון במשך זמן ממושך, במיוחד כאשר היא ריקה או חלשה, עלולה לגרום למספר בעיות:

  1. דליפת נוזלים: סוללות ישנות או ריקות עלולות להתחיל לדלוף נוזלים, אשר יכולים לגרום לנזק למנגנון הפנימי של השעון. הנוזלים הללו מכילים חומרים כימיים שעשויים לפגוע ברכיבים העדינים.
  2. קורוזיה: כאשר הסוללה מתחילה לדלוף, הנוזלים יכולים לגרום לקורוזיה של הרכיבים החשמליים במנגנון, דבר שעשוי לדרוש תיקון יקר או החלפת מנגנון שלם.
  3. פגיעה בחלקים חיצוניים : כאשר סוללה נוזלת ומפרישה חומצה היא יכולה לפגוע לא רק במנגנון עצמו אלא גם בחלקים חיצוניים כמו הלוח והמחוגים.

לכן, חשוב להחליף את הסוללה בזמן ולוודא שהשעון לא נשאר במצב לא פעיל עם סוללה ריקה במשך זמן ממושך.

רמות איטום

רמות האיטום בשעונים זוהי בעצם ההגדרה של היצרן למי הרמה שניתן להשתמש במים בשעון. להלן הסבר על רמות האיטום הנפוצות בשעונים:

רמות איטום נפוצות:

  1. לא עמיד במים (No Water Resistance):
    • שעונים שאינם מצוידים במערכת איטום ואינם מיועדים לעמידות במים. הם יכולים להיפגע בקלות ממים ולחות.
  2. עמיד במים עד 30 מטר (3 ATM / 30 M):
    • רמה זו מתאימה לשעונים שאפשר לענוד בזמן שטיפת ידיים או גשם קל. אסור להשתמש בשעון זה בזמן שחייה או מקלחת.
  3. עמיד במים עד 50 מטר (5 ATM / 50 M):
    • שעונים עם רמה זו יכולים לעמוד בתנאים של גשם כבד מקלחת ושחייה, אך אינם מיועדים לצלילה. יש להימנע מלהתקל במים בלחץ גבוה, כמו צלילה.
  4. עמיד במים עד 100 מטר (10 ATM / 100 M):
    • רמה זו מתאימה לשעונים שניתן להשתמש בהם בזמן שחייה, צלילה רדודה ופעילויות במים. יש להימנע מצלילה מקצועית.
  5. עמיד במים עד 200 מטר (20 ATM / 200 M):
    • שעונים עם רמה זו מתאימים לצלילה ולא רק לשחייה. הם יכולים לעמוד בלחצים גבוהים יותר ובתנאים קשים במים.
  6. עמיד במים עד 300 מטר (30 ATM / 300 M) ומעלה:
    • שעונים ברמות אלו מיועדים לצלילה מקצועית. הם יכולים לעמוד בלחצים הגבוהים ביותר שנדרשים לצלילה עמוקה ובתנאים קשים במים.רוצים לשמור על חיי הסוללה.

טיפ 

רוצים לשמור על חיי הסוללה ? 

במידה ואתם לא עונדים את השעון כל הזמן, תוכלו למשוך את הכתר החוצה ובכך תמנעו מהסוללה לפעול ללא עצירה. כשחוזרים להשתמש בשעון, פשוט מכוונים את השעה ומכניסים את הכתר חזרה פנימה.

בשעונים עם סטופר :

שמרו על הסטופר כבוי. רובנו אפילו לא שמים לב הסטופר פועל ובכך מקצר את חיי הסוללה משמעותית.

שאלות נוספות ?

מוזמנים בשמחה לפנות אלינו !

 

החלפת זכוכית שעון היא תהליך עדין הדורש מיומנות ומקצועיות כדי להבטיח שהשעון יישאר במצב תקין ועם מראה מושלם לאחר התיקון. זכוכית השעון מגנה על המנגנון הפנימי ועל לוח השעון, ולכן חשוב להחליף אותה במדויק ובזהירות כאשר היא נשרטת או נסדקת.

שלבי החלפת זכוכית בשעון:

1. פירוק השעון:

השלב הראשון הוא לפרק את גב השעון כדי להפריד את המנגנון הפנימי מהשעון. שלב זה נדרש כדי למנוע נזק למנגנון בזמן החלפת הזכוכית.

2. הסרת הזכוכית הישנה:

לאחר הפירוק, מסירים בעדינות את הזכוכית הפגומה. בשעונים מסוימים הזכוכית מחוברת באמצעות דבק, ובאחרים היא מורכבת בגסקט (גומייה). ההסרה מתבצעת בעדינות כדי לא לפגוע במסגרת או בלוח השעון. מנקים היטב את אזור המסגרת כדי להבטיח שאין שאריות דבק, שברים או לכלוך. ניקוי זה חשוב על מנת שהזכוכית החדשה תתחבר בצורה תקינה ומדויקת.

3. בחירת זכוכית מתאימה:

יש לבחור זכוכית חדשה שמתאימה לדגם השעון מבחינת גודל, עובי וחומר. ניתן לבחור לשים זכוכית מקורית של דגם השעון או בזכוכית חלופית.

4. התקנת הזכוכית החדשה:

הזכוכית החדשה מותקנת במסגרת השעון, בהתאם לאופן החיבור (לחץ או דבק). חשוב להקפיד שהזכוכית יושבת בדיוק במקומה כדי למנוע חדירת לחות או אבק. אם מדובר בשעון עמיד במים, יש צורך להבטיח שהאזור בו מחוברת הזכוכית נאטם כראוי כדי למנוע חדירת מים. משתמשים באטמים או בדבקים מיוחדים על מנת להבטיח שהשעון יישאר אטום גם לאחר החלפת הזכוכית.

5. הרכבה מחדש ובדיקת תקינות:

לאחר התקנת הזכוכית ואיטומה, מרכיבים את המנגנון בחזרה לתוך השעון, סוגרים את גב השעון ובודקים את תפקוד השעון ואת מראהו. במידה והשימוש בשעון כולל עמידות במים, מומלץ לבצע בדיקת אטימות נוספת.

כמה זמן לוקח תהליך תיקון ? 

אצלנו בדוקטור קלוק תהליך החלפת זכוכית לוקח בערך כיום עד יומיים כמובן הכל תלוי בעומס, אך ניתן גם לתאם איתנו מראש אם מגיעים מרחוק ולעשות החלפת זכוכית עם המתנה של בערך כשעתיים.

יצירת קשר

השאירו פרטים ואשוב אליכם עם הצעה אטרקטיבית

יצירת קשר

השאירו פרטים ואשוב אליכם עם הצעה אטרקטיבית